maandag, december 19, 2005

Balthazaar Bosduif en de bende

Ik kijk niet zo heel vaak televisie, maar voor 'De bende van Wim' wil ik wel eens een avondje op de zetel blijven zitten. O, wat mooi! Wijze uitspraken en schone beelden in één programma. Ik was zo onder de indruk dat ik pen en papier heb gezocht en ben beginnen noteren.

"Ach jong, gij zijt zot van alles wat versleten is." -Jean Blaute tegen Wim Opbrouck, als ze samen naast de oudste boom van Schotland staan-

"Wat een glorieuze nietsnut ..." -Michiel Hendryckx terwijl Wim Opbrouck weer een keer overdreven staat te poseren-

"Verbeelden is alleen dingen vergroten." - Michiel Hendryckx over Kuifje-

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ik kijk ook dit jaar weer maar ik moet zeggen dat ik het wat minder vind dan anders. Ze hebben nog niet bijster veel interessante zaken gezien of boeiende dingen gedaan, wat de vorige jaren anders was. Maar ze hebben gelukkig nog veel voor de boeg.

De foto's zijn wel prachtig, da's een feit. Je hebt de mooiste eruit gepikt denk ik.

6:35 p.m.

 
Blogger bosduif zei...

Ik vind het juist heerlijk dat ze niet zo heel erg veel doen. Een beetje rondslenteren, af en toe wat gedachten uitkramen en vooral mooie plaatjes maken. Of ze nu echt boeiende dingen moeten bezoeken ...

ps. ik heb de vorige serie nooit gezien. Misschien verander ik dan wel van mening.

7:34 p.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage