zaterdag, juni 25, 2005

Balthazaar Bosduif leeft een lustig leven


The easy life: de hangmat en de liefde Posted by Hello

De zomer zit in mijn kop. Het is haast bedwelmend. Dit zijn de enige dingen die ik nu nog af en toe denk: Zwemmen! Mag ik een ijsje? Terrasjesweer! Feestje vannacht?

En vreemd genoeg worden al die dingen gewoon recht in mijn schoot geworpen. Ik rij een beetje van hier naar daar, van aardige mens naar aardige mens. Overal staat er wel een tafel gedekt, het water glinstert in de zon en waar muziek op staat is er feest. Kortom, de wereld relaxt en ik ook. Ik denk dat ik geen idee heb hoe gelukkig ik nu wel ben. Afkloppen! Afkloppen!

Ik leef even als god in Frankrijk en ach eigenlijk ... geef ik het wel graag toe.

1 reacties:

Blogger Folkertje zei...

Mooie foto (het is niet mijn area of expertise, maar ik maak me er sterk in dat ik over alles een mening heb; en natuurlijk is het ook iets (een beetje) makkelijker om een mooie foto te nemen als je mooie subjecten hebt).

...

...


Ik wou nog iets zeggen, maar ik ben het vergeten. Helaas...

3:05 p.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage