zaterdag, juni 11, 2005

Balthazaar Bosduif is te laat

Ik heb me gigantisch overslapen.

Voor alle dingen die ik moet doen heb ik nog maar amper tijd, laat staan dat ik de dingen kan doen die ik wil doen ...

En wat nog erger is: vandaag lijkt de hele wereld in een ontzettend knorrig humeur. Rosa is ziek, Esther moet wiskunde leren, de man op de radio heeft geen zin om geinterviewd te worden, de vrijwilligers van de Zomer van Antwerpen lijken allemaal overspannen, mijn kop koffie had zin om om te vallen en de wolken zijn vandaag liever grijs. Oh hemel, straks ik ook nog ...

Nee hoor, komt helemaal niets van in huis.
En nu hop! weg van die computer en hophop! opruimen en hopperdehop! scenario leren.

Tjuus!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage