dinsdag, februari 07, 2006

Balthazaar Bosduif valt voor het cliché

Café's werken inspirerend, misschien omdat het een tikkeltje 19e eeuws aanvoelt om in een boekje te zitten krabbelen met een kopje koffie binnen handbereik. Erg romantisch allemaal, je gaat er een beetje van zweven.
Een leuke bijkomstigheid is dat je perfect de gesprekken om je heen kan afluisteren. Schoolpraatjes, relatieproblemen, politieke discussies ... Ik heb soms op mijn tong moeten bijten om mijn mond te houden. En de koffie, hmm ... de koffie ...

Ik heb enorm zitten genieten en al bij al heeft mijn liefdesverhaal een mooie vooruitgang geboekt. Hier moeten we een gewoonte van maken.

1 reacties:

Blogger Folkertje zei...

Jippie, een bekeerling.

8:56 p.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage