zondag, januari 29, 2006

Balthazaar Bosduif maakt lijstjes

Mijn hoofd lijkt alle examens vergeten te zijn en wil alleen nog maar wegdromen of mijmeren over wat ik allemaal ga doen na de examens. En om ze niet te vergeten zet ik ze even hier neer.

Wat te doen nadat deze rotperiode voorbij is:

A) Schrijven: -weer naar LC gaan- Fases afmaken- Aan het concept 'De vissers' beginnen- oefenen op freewriting- Idee: een verhalendoos- proberen hier op te komen-
B) Uitstapjes: - naar Brussel- naar Gent - naar Puurs (dringend!)- Naar Tante Gerda (dringend!)-
C) Film: The Constant Gardner- Me and you and everyone we know- The wayward cloud- Dark horse-
D) aanvulsels: -nieuwe oorbellen in elkaar flansen- naar de oude Petrol gaan om foto's te nemen-

Nog vijf dagen, nog vijf ... en dan begint het leven terug.

2 reacties:

Blogger Folkertje zei...

Mijn soldaten! Gemuteerd tot simpele vissers... Arme, arme mannen...
'The Constant Gardener' is heel goed en sluit - vreemd genoeg - mooi aan bij 'Lord of War' met Nicholas Cage. Ik zal je laten weten hoe 'Me and you and everyone we know' is, daar ik morgen mijn laatste examen heb...

12:47 a.m.

 
Blogger bosduif zei...

Als je nog even wacht, kan ik mee naar 'Me and you and everyone we know'. Maar ja, ik ga je natuurlijk niet van je noodzakelijke portie groot bewegend beeld beroven ...

5:21 p.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage