dinsdag, augustus 02, 2005

Balthazaar Bosduif zegt sorry

Het spijt me. Het spijt me. Het spijt me. Het spijt me. Het spijt me.

Ik ben al ongeveer een week bezig met stukjes verzinnen. Titeltjes en onderwerpen bij de vleet, maar het maakt niet uit met wat ik begin, steeds weer wordt het saai of zijn het een heleboel foto's waar ik drie woorden onder kan zetten. En als het dan een beetje de goede kant uitgaat, komen de woorden maar op een slakkengangetje. Ik word er een beetje gek van.

Ik denk dat ik last heb van een overdosis vakantierust. Niet dat ik me verveel hoor, maar alle dingen die ik doe zijn zo ... eenvoudig en bedaard. Zoveel prachtige momenten, maar ik kan er geen blad mee vullen. Wil je weten wat er zowat gebeurd in mijn leven? Ik kan het zowat opsommen:

* Fantastische dagen met Simon en Fros: gezellig dineren, 'gaten in de markt' verzinnen, op komen voor 'the underdog' chocolade reep 'nougatine' -zo lekker!-, of gewoon lekker te bernochillen en flipperkassen. Jongens, wat zou ik toch zijn zonder jullie?

* Nog steeds verliefd, elke dag net ietsje meer. Hoe langer ik erover praat, hoe erger het wordt. Ik kan er dus maar beter mijn mond over houden.

* Bosduif is hipper dan hip. Een prachtige nieuwe bril gekocht, 'Dame Edna'-style en toch weer net niet. Hmm, ik hou van fashionherrie schoppen.

* 'Harry Potter and the Half-Blood Prince' voor de tweede keer gelezen. Nog steeds tranen met tuiten en achtergebleven met een heleboel ideeën en theorieën. Bewondering alom, deze keer nog meer getroffen door Snape. Nog nooit heb ik iemand tot een zo onvoorspelbaar personage zien evolueren. Heeft er iemand interessante voorspellingen om te delen?

* Vakantiewerk gevonden! Ik moet me nog door een heleboel papieren en testen heenwerken, maar ik ga niet ontkennen dat ik al uitkijk naar het saldo van mijn bankrekening eind september.

Moet ik nog doorgaan? Nee, ik geloof niet dat opsommingen echt interessant zijn. Maar kom, er staat iets. Dan staart die 'zondag 24 juli' met niet meer zo aan. Dit zijn dingen die je eigenlijk beter niet op je weblog zet. Ze maken niet zo'n goede indruk, maar ik kan het echt niet helpen.


Het spijt me. Het spijt me. Het spijt me. Het spijt me. Het spijt me.

1 reacties:

Blogger Folkertje zei...

Ik heb je iets te doen gegeven. Als je zin hebt, natuurlijk...

6:47 p.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage