woensdag, juli 20, 2005

Balthazaar Bosduif heeft een nieuwe hobby




4 reacties:

Blogger Folkertje zei...

Ik prefereer de scène die bij de tweede foto hoort...

6:22 p.m.

 
Blogger bosduif zei...

prachtige film ...

Eigenlijk perfect om een grietje mee te versieren. Zij ontroerd door de romantiek (en jij bent niet over je nek gegaan van de slijmerigheid en hebt een paar mooie vrouwen gezien) en daarna op café een filosofische theorie afsteken over de liefde.

Succes verzekerd, dat geef ik je op een blaadje.

7:34 p.m.

 
Blogger Folkertje zei...

Niet altijd, een menage a 6 (ik weet echt niet meer hoe je het in het frans schrijft) zagen we niet zitten.

En ik was ook ontroerd door de romantiek. En door de mooie vrouwen; vreemd trouwens, ik die dacht dat 'mooie britse' een contradictio in terminis was...

2:30 a.m.

 
Blogger bosduif zei...

Met zes naar de film gaan als je een meisje wil versieren is niet erg tactisch, denk ik. Net iets te subtiel en vooral onopvallend.

Ménage à six, lijkt me correct genoeg.

7:14 p.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage