donderdag, januari 27, 2005

Balthazaar Bosduif is slecht gezind

omdat ik :

-wakker ben geworden door een telefoon die me vertelde dat ik WEL op school moest zijn
-de hik heb
-een ezelsoor heb gemaakt aan mijn lievelingsboek

-geen inspiratie heb en me behoorlijk leeg voel
-gisteren na een lange reis naar brussel voor een volle zaal heb gestaan en alleen ik er niet meer bij kon
-gisteren een slecht stukje heb geschreven en ermee geconfronteerd ben (terecht)

-deze nacht weer heb gedroomd dat mijn muziekleraar en ik tussen smerige radarwielen moesten vluchten, terwijl er nazi's ons achtervolgden
-weet dat ook dit een slecht stukje is

Ach ja ... nu ga ik achter mijn trein aanrennen.

ps. Geen goede zet, dit logje.Nu ben ik nog meer slecht gezind ...

3 reacties:

Blogger Folkertje zei...

'Hoe cultiveer ik depressie';
je ps heeft gelijk, me dunkt

3:29 p.m.

 
Anonymous Anoniem zei...

me dunkt... ach laat maar.

12:08 a.m.

 
Blogger bosduif zei...

Hi stranger ...

eerlijk gezegd, ik snap er niets van en dat is nogal frustrerend... (kom op, wie A zegt moet B zeggen)
en als ik nog iets mag vragen, puur uit nieuwsgierigheid: wie ben je?

9:17 p.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage