woensdag, januari 19, 2005

Balthazaar Bosduif houdt van 'een dikke mevrouw'

* Waarom? Daarom! 1:
Hoe het kwam dat je wegrolde
Jij stond op wielen
En ik drukte de kus
Nét iets te hard

* Waarom? Daarom! 2:
Verwarring
“als wíj al op elkaar lijken,” schreef hij, “dan vraag ik me af of ik dan niet op iedereen lijk.”
Ik vroeg me af wat nou precies zijn probleem daarmee was.

* Waarom? Daarom! 3:

Slava snow show
Posted by Hello

Irene en Marijke: Twee knettergekke, briljante breinen. Ze zijn terug!

5 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Dankjewel Bosduif!
Jee, wat leuk!
Kennen wij jou?

Groetjes van Irene (een van de twee helften 'een dikke mevrouw')

5:03 p.m.

 
Blogger Folkertje zei...

Eens te meer voel ik me volledig losgekoppeld van de realiteit.
Of is het net omgekeerd?

5:30 p.m.

 
Anonymous Anoniem zei...

tjee...
ik krijg blosjes op mijn wangen..
dankjewel bosduif en wat heb je een mooie naam

2:52 p.m.

 
Anonymous Anoniem zei...

zei de andere helft, marijke dus

3:49 p.m.

 
Anonymous Anoniem zei...

Jamaar, jamaar, als we in helften gaan werken gaat het wel mijn petje te boven.
Enkele essentiële vragen om het lezersvolk uit de lagere intelectuele klassen een duwtje in de rug te geven:
-Irene ben jij nu de linker, of de rechterhelft?
-En Marijke, mag ik er dan ook vanuit gaan dat jij de andere helft bent?
-Of werken jullie met boven en onder?
Veel dank
oG en Go

1:47 p.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage