vrijdag, januari 21, 2005

Balthazaar Bosduif is futloos

Ik heb een post-examendipje. De stapels papieren zijn weggewerkt. De stress is verdwenen en daarmee ook al mijn wilde voorstellen en spannende plannen. Ik voel me suf en leeg.

Enkele stukjes die ik ook vandaag weer links heb laten liggen:
-Balthazaar Bosduif staat op de grote markt
-Balthazaar Bosduif houdt van RosaMariposa
-Balthazaar Bosduif heeft een drug
-Balthazaar Bosduif staart naar een prachtige jongen


Helaas. Morgen gaat het weer beter, daar ben ik zeker van.

Om jullie toch iets leuks aan te bieden: Interactie!


Hoogerbrugge
Posted by Hello Klik,klik,klikkerdeklik op het prentje!

Ik weet het. Wiedus is een linkennestje aan het worden, maar er staan gewoon te veel mooie dingen op het wereldwijde web...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage