zaterdag, januari 22, 2005

Balthazaar Bosduif luistert af

Een gesprek tussen een koppel op de trein naar Brussel. We naderen Brussel-Noord, wel bekend om zijn prachtige uitzicht op de hoerenkoten.

- Vrouw: Och kijkt daar eens ...
- Man: Wat? Waar?
-Vrouw: 'T is niet waar zeg, zo open en bloot.
-Man: Wat een lijven, wat een houdingen ...
-Vrouw: Och Jos, houdt daar mee op.
-Man: Allé, kijken kan toch geen kwaad, iedereen kijkt.
-Vrouw: Maar ik kijk niet. Kijk dan naar mij, kijk, ik kijk niet ...
-Man: Ziet ze daar staan, in die bikinitjes. Kijk, hebt ge die blonde gezien?
-Vrouw: Ik. kijk.niet. JOS!
-Man: Oh ... we zijn er voorbij ...

-vrouw: Brussel Noord.
-Man: Hier is het, we moeten afstappen.

In een flits schoot 'In de gloria' aan me voorbij. Ik moest stiekem glimlachen. En ik moet bekennen: Ik kijk er ook naar, als ik aan de juiste kant van de wagon zit. Realtime goedkoop entertainment, wie zegt daar nee tegen?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage