donderdag, maart 17, 2005

Balthazaar Bosduif decoupeert

Dus heb ik echt geen tijd om te gaan loggen. Van al dat logisch nadenken en inbeelden begin ik langzaam aan roze olifantjes zien. Ik vloek Peremans, Walraevens en elke redacteur uit scène 1 de hel in en het hele kerstverhaal erbij. Arme arme bosduif, ze moet ook eens iets doen voor school ...

Maar wie een prachtige weblog wil lezen vandaag, moet zeker hier eens gaan kijken.
Gisteren ben ik hem toevallig tegengekomen en haast een uur heb ik in het archief zitten bladeren. Heerlijk geschreven. Af en toe gevoelig, dan weer knettergek of lekker stoer.
Sudesh Ramadhin steeg plotsklaps erg hoog in mijn weblog top 30. Dit is een blijvertje.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

hallo, ik vond deze blog bij m'n speurtocht naar een grondplan...Heb jij jouw grondplan nog op pc staan?
groeten

11:22 a.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage