dinsdag, januari 04, 2005

B. Bosduif ontvangt liefdesverklaring 2

Liefdesverklaring 2: Van Inge Remmerie voor Oskar de Reycker

dag m'n schatteke, 't werd eens tijd voor het volgende:

mijn poepie,

halsoverkop werd ik verliefd op de jongen die in mijn kamer zijn levensfilosofie met mij deelde.

hoewel ik je al langer kende als "Oskar, die een parracomandojas draagt omdat het vuil is in het fort en zich daarvoor verontschuldigt", betrapte ik me er de dagen erna op dat ik met een vreemd, doch vertrouwd gevoel rondliep.

ik wilde je plots meer zien, meer tijd met je spenderen. Fortis, bij je thuis of in gezelschap van Jochem.... het maakte niet uit, ik was enthousiast dat jij er ging zijn.

Wat vreemd was het om nog eens zo spontaan op iemand verliefd te worden. En dan nog wel op een pakketje! het was het perfecte plaatje waar ik al enkele tijd naar hunkerde, uren over kon dromen en mijmeren met An; iemand leren kennen, er spontaan verliefd op worden, niet zo lange tijd erna verstomd staan van een duizelingwekkende kus, en dan de start van een feestrelatie met een toppie-vriendje.... ik kon mijn geluk dus niet op toen dit alles me overkwam op een (voor mij toch zeer befaamde) avond in Petrol. het was heerlijk.

Ik hou van je dansen, je spontaniteit maar vooral je individualiteit. ik hou ervan met jou toetjes te gaan paffen, ik hou van je intuïtieve buien en je onvoorwaardelijke eerlijkheid.

sinds die dag gaat er een vreemde warmtestroom door mijn vingertoppen wanneer je belt of als ik aan je denk. dat warme gevoel maakt dan snel plaats voor een glimlach, die moeilijk te verbergen is voor een lange periode (Inge glimlacht). je humor, creativiteit en enthousiasme hebben een intense invloed op mijn dagelijkse humeur, in een wel zeer positieve zin. Je intrigeert me en het liefst van al wil ik nog heel veel over je te weten komen... elke dag leer ik je beter kennen en weet ik wederom hoe blij ik ben met de liefde die je me geeft. blijven doen dus, want je bent te gek om te laten gaan!

of om dit alles korter te zeggen raad ik je aan de rebus te ontcijferen.... die vat alles zowat samen!


Tony Tuba

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage