vrijdag, december 31, 2004

Balthazaar Bosduif kan het niet meer

Ik probeer al een paar dagen wanhopig stukjes op mijn weblog te zetten. Ik heb al kilometers tekst aan elkaar gebreien, maar niks leek te werken. Er zat elke keer weer veel te veel informatie in gepropt. Opsommingen, ellendig lange beschrijvingen, overpeinzingen.
Elke keer weer heb ik mijn browser in frustratie uitgezet en ben dan maar weer een kop rozebottelthee gaan zetten. Daar ben ik de laatste tijd aan verslaafd (gouden recept: een schijfje sinaasappel en een klontje suiker, lang laten trekken).

En kijk, Ellen is weer afgeleid.

Titels van beloftevolle stukjes, die uiteindelijk niets werden:
-Balthazaar Bosduif ontmoet de kerstman
-Balthazaar Bosduif steelt een tuinkabouter
-Balthazaar Bosduif kijkt Friends
-Balthazaar Bosduif studeert

Maar er komt een ode aan, dat werd ook nog eens tijd.
En hij broeit al een beetje in mijn hoofd, ik laat hem nog een nieuwjaarsnachtje rijpen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage