zondag, januari 02, 2005

Balthazaar Bosduif schrijft een ode

Lieve Simon,'stokaffectie?', pepi of twerp.

Voor jou ook een kleine ode.

Toen ik je voor het eerst zag (je weet wel, ik was het gekke kind dat de buurt bij elkaar gilde omdat er een vleermuis rakelings langs mijn gezicht scheerde) dacht ik: 'Oh hemel, die is zo rustig ...'
Dit misverstand ga ik even uit de wereld helpen.

Ahum, ahum.

Beste wereldbewoners die ooit in contact gaan komen met Simon van Ranst, laat u niet misleiden. Je hebt hier te maken met een lieflijke maar een beetje gekke verschijning. Dit is iemand met een oneindig assortiment gekke geluiden, kromme redeneringen en vreemde gezichten. Deze man is gewoon de perfecte persoon om mee opgesloten te zitten in de lift: je zal je kapot glimlachen en giechelen (zeker voor vrouwlijk gezelschap).

Dan nog iets dat meer mag gezegd worden, omdat het te weinig bekend is. Dames en heren, deze man KAN ALLES. Van kunstwerken fabriceren naar fijne gesprekken tot kookkunstjes. En dan sta ik daar, stik jaloers te wezen, terwijl jij even glimlacht en meteen doorgaat met een volgend wonder. Simon, godverdomme!

Ik wil nog veel gezellige nachtjes, babbels aan de schelde of op je terras, stiekem naar je kijken als je draait, en nog heel veel lachen ...

Lieve pepi, bedankt voor alle stokaffectie. Je bent een heerlijke verschijning.



simon
Posted by Hello

Dat 'creatieve wonder'-verschijnsel zit in de familie. Hier de website van zijn zusje

1 reacties:

Blogger simon Van Ranst zei...

Ontroerd: aangedaan, bewogen...een kus!

9:33 p.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage