dinsdag, december 07, 2004

Balthazaar Bosduif is (bijna) tevreden (2)

Hoera, hoera! Af, af, affer de af!

Ik heb mijn dossierwerk helemaal af. Niet zo perfect als ik zou willen, maar wel goed genoeg.
Er is behoorlijk wat werk ingekropen. Drie dagen fotograferen: een ontzettend mooie achtervolging met Fros en Simon, een dagje bedreigd worden door treinen (of was het omgekeerd?) en een uitgebreide studie van de extravagante etalagepoppen van de Turnhoutse baan. Dat was leuk.

Maar dan kwam de gemene kant naar boven. Voorbladen, mapjes, inhoudstabellen, kantlijnen, lettertypes, droge lijmstiften, kreuken, scheef geplakte foto's, beschamende storyboards (ik heb per ongeluk een schommelende eend getekend). De printer heeft zo veel papier afgedrukt dat het amazonewoud duidelijk is gekrompen. Nee, dat is niet leuk.

Nu staan er twee rode mapjes te glimmen in de boekenkast. Om morgen voorzichtig mee naar school te nemen en om dan, na een kleine oogopslag van de leraar, meteen naar het archief te worden gestuurd. Op een of andere manier vind ik dat frustrerend ...

Dank aan Goog voor de troostende woorden. Nu ga ik me eens rustig achter mijn solo zetten.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage