maandag, november 22, 2004

Balthazaar Bosduif rouwt

Ik heb zeer droevig nieuws te melden:

Mijn lieve vriend 'de tv op mijn kamer' heeft de geest gegeven. Ik kan het hem niet kwalijk nemen, hij heeft zwaar geleden.
Nachten lang Franse Chansons, Supperclub, Miles Davis op repeat, enkel en alleen om mij een mooie ochtendstond te bezorgen.
het was geen onverwachte dood. Aanvallen als Massive Attack kon hij nog maar nauwelijks verdragen. Kreunend en krakend smeekte hij dan om op te houden, maar ik had er geen oren naar.
Ook die bewuste middag dacht ik nog nonchalant: 'even de stekker uittrekken, hij zal wat oververhit zijn'. Maar nee hoor, de boxen geven geen kik meer, onaanhoorbare doodse stilte.
De beeldbuis weigert het heengaan van het geluid te aanvaarden. Hij strooit nog steeds magnifieke beelden over het scherm alsof er niets gebeurd is. Ik kan er niet naar kijken. Stille film is alleen leuk met live muziek. (muzikanten mogen zich aanmelden)

Het enige wat mijn allerliefste teeveetje nog kan redden is een audioaansluiting, maar ik heb al elke vierkante millimeter onderzocht en helaas ... dat heeft hij niet.


ps. U moet mij excuseren voor de voortijdige doodvastelling. Ik heb inderdaad een audioingang over het hoofd gezien, gelukkig ...
Bosduif gaat nu op boxenjacht en ach ... het stukje is wel oké. Laat het maar staan.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage