vrijdag, november 26, 2004

Balthazaar Bosduif denkt na (2)

Ik stond in Lier op de bus te wachten. Per ongeluk de verkeerde trein genomen, een wel meer voorkomend verschijnsel bij huize Fros en Ellen. Maar deze keer was ik alleen. Ik staarde voor me uit en bibberde, het moet haast gevroren hebben. Het duurde lang, want ik had net twee op elkaar volgende bussen aan mijn neus zien voorbij denderen. Aan de overkant van de straat was een kapper. Zo een overduidelijk peperdure kapper, met lelijke modellen in vreemde poses tegen het raam. Op zijn uithangbord stond in pronkende letters geschreven: 'Voor alle haartooi'

Haartooi?
...
Haartooi?

Het klinkt alsof ze daar iedereen met vlechten en pluimen in het haar naar huis sturen. Misschien wel een nieuwe rage: de Indianen kapper, voor alle haartooi. Daar wil ik wel eens langs, voor een opperhoofdkapsel.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage