woensdag, juni 20, 2007

Balthazaar Bosduif houdt er mee op

Ik stop. Soms zijn er zo van die dingen die gewoon gedaan zijn. Zo van: 'Genoeg. Het is heel erg leuk geweest, maar nu heb ik er gewoon geen zin meer in.' Het is een vreemd gevoel, maar het lijkt alsof het klopt. Tijd om aan iets nieuws te beginnen.

Er staat veel schrijfgedoe op me te wachten. Een scriptie, een echt verhaal, tienduizend losse ideeën en daar ga ik me eens mee bezighouden. Misschien ga ik ooit nog wel een keer terug loggen. Maar dan, dan moet het helemaal anders. Geen blogger meer, maar een site die ik zelf heb bedacht.

Het lijkt alsof in Wiedus een heel ander meisje zit, dat ik nu niet meer zo goed ken. Ze droeg van die bloemetjesjurkes en reed op een hele kleurige fiets door de stad. Daar zag ze oude hondjes die met hun omaatjes op stap waren en dat vond ze fantastisch. Ze kleurde het plaatje wat bij en besloot het zelf maar te gaan geloven.

Nu rij ik door dezelfde straat en de oma die achter haar hondje aanschuifelt, is er nog steeds. Maar ik weet niet zo goed meer wat ik er mee moet doen. Dan denk ik, ja 't is wat voor Wiedus. En dan heb ik eigenlijk geen zin om te overdrijven. Stiekem wil ik niks anders dan een kop koffie en een krant. Dus trap ik maar door op mijn nieuwe rode fiets.

Als ik het zo neerschrijf, klinkt het plotseling erg saai. Maar zo voelt dat helemaal niet. Er zijn nu gewoon andere dingen zijn waar ik dol enthousiast over kan worden. En dan overdrijf ik weer, begin ik weer te verzinnen. Dat is het dus. Een mens verandert af en toe een beetje. Niet echt veel, het zit in details. Zoals stoppen met een weblog. Ziezo.

Nu nog een manier vinden op dit allemaal veilig bij te houden.


(Het lijkt wel een stoelendans: mijn lief heeft net een blog opgestart. Ga eens op Stillboard kijken.)

8 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Alleuh!!!!
ben wel blij te horen dat er niets 'ernstig' met je aan de hand is... ik begon mij echt al zorgen te maken :-s

En net nu ik nog een andere Kluun-fan in het Antwerpse had gevonden ...

Hoewel ik deze blog errug ga missen, wens ik jou uiteraard enkel het aller beste toe!

Nieuwe dingen zijn inderdaad ook tof!

Zoen,
Een stiekeme fan

11:20 a.m.

 
Anonymous Anoniem zei...

Dat is jammer. Dit was een goed blog. Laat u het weten als u weer begint?

6:35 p.m.

 
Blogger bosduif zei...

Zeker en vast, je bent de eerste die het hoort.

Liefs
B.

6:43 p.m.

 
Anonymous Anoniem zei...

Succes met alles!

11:31 p.m.

 
Blogger Folkertje zei...

Hé, wat, wacht!
Bally (mag ik je Bally noemen?), dat vind ik nu wel jammer, al was het maar vanwege het ongefundeerde idee van de lineaire progressie, het leesplezier nog daar gelaten.

Maar misschien tijd voor wat caféplezier in augustus?

2:55 p.m.

 
Blogger bosduif zei...

Laten we dit afspreken: elke keer als je me Bally noemt, trakteer je me er eentje. Goed?

Het is niet zo meteen de lineaire progressie, wiedus past me gewoon niet meer zo ...

10:33 p.m.

 
Anonymous Anoniem zei...

geachte mevrouw bosduif,

ik werd door een vriend verwezen naar uw blog en ik voel mij zeer echt zeer vereerd met de prijs...
het is voor mij belangrijker dat de luisteraars er iets aan hebben dan een jury die me commentaren geeft
jammer heb ik het niet eerder gezien had het er graag met u over gehad!
van elk gesprek leert ik wat!

liefs
en tot ...
simon

1:50 p.m.

 
Blogger bosduif zei...

Over die rollende rollen wc-papier wil ik heel graag eens een keertje uitwijden.

Liefs

B.

10:06 p.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage