zaterdag, maart 11, 2006

Balthazaar Bosduif en het Brusselsamenraapsel

En wat deed ik daar?


Maar daarnaast ook andere dingen gedaan zoals: Zingen in de supermarkt, omdat de wereld meer plotselinge musical nodig heeft. Het thema van de muziek veranderde naargelang onze aankopen. Ik zeg u, Marokkaanse soep is een aanrader. Samen met
Naga liggen spinnen tot we in elkaars poten/armen lagen als een getrouwd koppel. Aan het haar van Maurits geroken en beslist dat het naar loempia stonk, tussen neus en lippen besloten om gewoon vrienden te blijven. Wederom mijn foute pita aura bewezen: Elke keer weer als ik in Brussel een pitabar binnen stap, kom ik buiten met iets wat ik absoluut niet besteld heb. Deze keer hield ik mijn mond en liet de ander praten, dan kon er toch echt niks meer mis gaan. Helaas ... toen we wilde gaan eten had de pitaman onze twee bestellingen in één broodje gestoken. Verder nog naar Le coq gegaan met Jorik en daar het bierkaartjesspel geïntroduceert gekregen. Dat gaat als volgt: Men neme 3 à 4 bierkaartjes en vult op elk kaartje minstens een antwoord, een vraag en een leesteken in. Je schud ze door elkaar en stopt ze weer terug in het bakje. Nu maar hopen dat de volgende die aan je tafeltje komt zitten zijn bierviltjes omdraait. Dan leest die bijvoorbeeld:

'?'
'Je sais pas, mais telephone a jerome'
'Oui'

Jorik en ik besloten meteen te participeren, jolig als we waren werd het zoiets:

'Flurrie, wurrie, wurrie karoe?'
'...'
'Azogh wippiefripu zworkstra katsja!'
'Wellicht.'

Vanaf nu ga ik altijd bierviltbakjes doorzoeken.

1 reacties:

Blogger justathought zei...

Sliep eens in hostel 'sleepwell' in brussel. Puike stad! Zal er ook eens een pikant bierviltje achterlaten...

6:33 p.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage