maandag, mei 23, 2005

Balthazaar Bosduif heeft pech

Ik dacht: hé, eigenlijk ben ik mijn webloglayout nu toch wel beu gezien. Altijd weer dat zwart, ik word er een beetje somber van. Laat ik er snel wat felle kleurtjes tegen gooien. Dus hupsakee, ik druk op een paar knoppen, negeer een paar waarschuwende berichten en sla de hele poespas op. Wel, dat had ik beter niet gedaan. Nu ben ik mijn hitsmeter kwijt. Dag 2689, we beginnen weer lekker van nul. Godverdekke. Misschien wel een goede zet. Nu moet ik het hier weer een beetje laten leven, om mijn imagoteller (want dat is het toch eigenlijk) weer wat op te krikken.

ps. Nu heb ik wel het voordeel dat ik een paar vaste links kan maken. Ik ben er dan ook meteen in geslaagd mijn gigantische, spiksplinternieuwe lijst al weer te wissen. Vandaag is het echt mijn dagje niet ...


pps. Vals Alarm, gelukkig?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage