donderdag, februari 17, 2005

Balthazaar Bosduif imiteert

Een onschuldig gerokt meisje liep naast een vriend naar het stoplicht. Ze was druk in de weer, haar mond stond niet stil. Natuurlijk had ze het metrorooster dat voor haar lag niet gemerkt en natuurlijk besloot de tram op het moment dat ze in het midden stond door de tunnel te razen. Ra, ra, ra wat gebeurde er toen?

Natuurlijk ging het onschuldige rokje de lucht in en in paniek drukte het meisje het naar beneden. Hoe?

Zo natuurlijk
Posted by Hello

Achter me hoorde ik een meneer giechelen. 'Bah zeg' dacht ik, en streek mijn rok weer glad 'Morgen toch maar weer een broek, hoor.' Ik snap niet wat Marilyn Monroe daar nu zo leuk aan vond ...

3 reacties:

Blogger simon Van Ranst zei...

Nee Hozee, geen metro nee maar wel een verluchtingschacht van de parking. (om hierbij toch maar de eerste muggen van het jaar te neuken)

3:01 p.m.

 
Blogger bosduif zei...

Nee de eerste muggenbeet heb ik in jouw kamer opgelopen. verdikke verdemme, zeker anderhalve maand geleden! (ze worden steeds sneller volwassen, die monsters)

Dames en heren Flavour Lemon, echt iemand om mee op luchtschachten van parkings te gaan staan. Plezier verzekerd!

3:11 p.m.

 
Blogger bosduif zei...

Ben je daar wel zeker van?

3:57 p.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage