vrijdag, februari 11, 2005

Balthazaar Bosduif houdt van Hp fanfiction

Vandaag ben ik een Harry Potter Maniac. Nee ik lieg, ik ben het al een paar dagen.'S avonds in bed met een grote thermos thee en koekjes met 'The order of the phoenix' op mijn knieƫn. (omdat ik geen enkele andere in het engels heb en Wiebe Buddingh' had zijn pen van mij al lang mogen neerleggen) Ik ben verslaafd aan toverstokken, littekens, ketels en geheimzinnige kastelen. Overdag zit ik een beetje van de ene HP-site naar de andere te smurfen tot iemand me aan mijn nekvel naar dat prachtige winterzonnetje sleept.

Maar uiteindelijk als er werkelijk niets nieuws meer te vinden is, zoek ik toch altijd mijn toevlucht in fanfiction. En heel, heel, heel af en toe zit er iets moois tussen al die suikerzoete of perverse verhalen. Ik zit nu gevangen in 'After the end', werkelijk een verhaal dat bijna kan tippen aan de bladzijden van een doorsnee HP boek. Zowel in aantal als van inhoud. Grappige en orgineel gevonden tovenaarsuitvindingen, mooie en correcte karakteruitwerkingen (wel mannetje-vrouwtje) en een niet (echt) voorspelbare, spannende plot. Werkelijk goed geschreven voor fanfiction.

Dus alle mensen die zich herkennen in mijn ziekte symptomen mogen HIER klikken. (anderen gelieve deze post te negeren)

1 reacties:

Blogger Folkertje zei...

Ja, lap, daar gaan mijn goede voornemens eens te meer.
Alles is goed om het gapende gat te vullen, en hoewel ik enkel de proloog heb gelezen, moet ik je goede smaak gelijk geven.
Bye, bye 'werken tijdens het jaar', of toch minstens tijdens dit weekend.

3:03 a.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage