vrijdag, december 17, 2004

Balthazaar Bosduif is trots

Ik schreef op Wiedus een recencie over 'Komt een vrouw bij de dokter'. En een paar dagen later ...

Hoi Bosduif (?),

Ik was wat aan het googelen op Kluun en Komt een vrouw bij de dokter en kwam jouw recensie tegen. dank voor je mooie woorden. Het lukt me maar niet om in Vlaanderen echt door te breken, ondanks de inspannigne van enkele fans in Zemst, A'werpen en eh... nog ergens. Ben ook al wel een s een uurtje bij Lieven vandenhauten geweest op Stubru, maar dat zette ook geen zoden aan de dijk.
Dus blijf me promoten, schrijf al die slapende media (HUMO!!!!) daar aan dat ze unnen Ollander over het hoofd zien, en ik blijf jou dankbaar.
Als je het leuk vindt zet ik je op mn mailinglist. bijgaand , hieronder, alvast een zooi ouwe verhaaltjes.

Liefs, Kluun

ps: heb ooit 2 jaar in Antwerpen gewoond, op de leistraat bij de Meir, en dus altijd een zwak gehouden voor. vandaar.


Vereerd dat ik was. Weblogs zijn heerlijk, werkelijk heerlijk. Nu ja promoten zal voor later zijn, als ik later groot, stinkend rijk en beroemd ben. En helaas heb ik redelijk de pest aan Humo ...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage