zondag, november 07, 2004

Balthazaar Bosduif heeft een fijn weekend

ontzettend leuk om te doen op een weekend:
- volwassen huiselijke taferelen naspelen
- gezichtsverlammingen veroorzaken
- ontbijt op bed
- uit het raam zitten en staren naar de mensen die voorbij komen
- gezellige foto's nemen

- samen naar de GB
- in een vogelhuisje zitten als het regent
- ali g'en ter plekke
- liefdesverklaringen afleggen
- cd1 van Samson en Gert aanbidden
...


voor de die-hards: insiders op een rijtje
* Stokaffectie?
* kortom: er is hier dus ene piemel te veel ...
* Ik was er bij - draaiende en wijzende beweging-
* Verliefd zijn verliefd zijn, dat voelt een beetje raar ... allemaal!
* hé, gaan we Simon Ali G'en?
* Fros en ik, wij hebben geen woorden nodig.
* Ik ga naar boven, ik ben ruzie aan het stoken met de buren...
(toevoegingen van die gouden pareltjes zijn altijd welkom, ik ben er massa's vergeten)


mama moet meer naar zee ...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage