woensdag, november 03, 2004

Balthazaar Bosduif start

Dit is het begin. Even diep ademhalen ... mooi zo.

Zelfs een virtueel wit oppervlak beschrijven blijft pure horror, maar dat ga ik vanaf heden, vandaag, nu weliswaar elke dag doen. Beloofd? Beloofd!
Waar komen deze neigingen tot expressie zo plotseling vandaan, vraagt elke kritische mens zich dan af.
Wel, ik moet dringend regelmatiger beginnen schrijven, want in het handboek der evolutie en ontwikkeling staat immers: 'oefening baart kunst' en dat kan ik wel gebruiken in eh ... de toekomst. (oh hemel, dat praatje weer) Mijn zeldzame stuiptrekkingen voldeden niet aan die criteria.
Daarnaast wordt mijn geheugen steeds maar grijzer, doffer en korreliger. Vrijwillige slachtoffers moeten me nu al doen herinneren wat ik gisteren weer driftig aan het beweren was. Misschien is dit ook wel een goede remedie tegen wegsijpelende, maar wondermooie details waar deze wereldbol mee te koop loopt. Ja, zullen we daar eens mee beginnen, met een paar mooie details?


0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage