zaterdag, november 06, 2004

Balthazaar Bosduif denkt na

Ik stond onschuldig onder de douche te zingen, toen plotseling deze gedachte langs mijn oor in mijn hoofd kroop (het kietelde een beetje):

Al die bosnimfen, watergoden en vreselijke monsters uit de griekse mythen, waar zijn die nu gebleven?
Hebben die lieftallige nimfjes hun bloemige strijd verloren en bewaken ze nu doodongelukkig vervuilende industrieterreinen? Worden watergoden dan niet af en toe opgezogen, kasteel en al, door de waterleiding?
Een ding weet ik wel zeker, dat monster dat in het donkerste hoekje van mijn kamer leeft, is duidelijk eentje van griekse afkomst. Momenteel houdt het zich tamelijk rustig.

Wat denkt je? Materiaal voor een filmpje? of is dit al een op band gezet?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage